Wat wij van u verwachten:

 

  • De behandeltijd duurt gemiddeld 45-60 minuten. Voor bepaalde onderzoeken wordt meer tijd ingepland, dit wordt vooraf aan u bekend gemaakt. Binnen deze behandeltijd vindt ook de registratie van uw behandelgegevens plaats.
  • U wordt verzocht bij de eerste afspraak uw verzekeringspolis en eventuele verwijsgegevens mee te nemen. Bij de eerste afspraak dient een identificatiebewijs meegenomen te worden. Als uw gegevens tussentijds veranderen, wilt u deze dan doorgeven?
  • Wanneer u reeds een afspraak heeft, hoeft u zich niet meer te melden, maar kunt u in de wachtkamer plaatsnemen. Uw behandelaar zal u dan op de afgesproken tijd ophalen.
  • Daar de praktijk ook minder valide cliënten behandeld is het prijzenswaardig als bij gebrek aan zitruimte deze personen met voorrang een zitplaats krijgen.
  • Neem, ook wanneer u de afspraken in uw eigen agenda zet, uw afspraakkaartje mee. De therapeut kan daar dan de volgende afspraken op invullen.
  • Wanneer u 10 minuten na het verstrijken van de begintijd van uw behandeling nog niet door uw therapeut gehaald bent, kunt u op de absentiebel op de balie drukken.
  • Indien u een afspraak niet na kunt komen, dient u deze 24 uur van tevoren af te zeggen. De verzekeraars zullen de niet-nagekomen afspraken niet vergoeden. Wij zijn verplicht deze kosten bij niet tijdig afmelden bij u zelf in rekening te brengen.
  • De praktijk is geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 19:00 uur.
  • Uw behandelaar houdt om uw behandeling zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren allerlei medische en administratieve gegevens bij. Meer informatie kunt u vinden in het privacyreglement op de website.
  • Indien u een klacht heeft over uw behandelaar , dan kunt u dat altijd eerst met hem of haar bespreken. Levert dit geen bevredigende oplossing op of bespreekt u het liever met iemand anders, dan zal uw behandelaar u verwijzen naar een externe klachtencommissie waarbij FysioSterk is aangesloten. Meer informatie kunt u vinden op de website.
  • Indien u een jas of andere eigendommen aan de kapstok of in de wachtruimte achterlaat, let dan op dat er geen waardevolle spullen in aanwezig zijn.
  • De directie aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verlies, diefstal of beschadiging van eigendommen in de praktijk of daarbuiten.
  • Wilt u uw fiets of auto zodanig parkeren dat anderen  daar geen overlast van ondervinden?
  • U kunt in de wachtkamer gebruik maken van de daar aanwezige literatuur. Wilt u deze na gebruik terugleggen op de daarvoor bestemde plaats? Het is niet de bedoeling dat u de tijdschriften mee naar huis neemt.
  • In geval van calamiteiten dient u de aanwijzingen van het personeel of de hiertoe bevoegde instantie (brandweer, politie) op te volgen.
  • In het hele gebouw is roken niet toegestaan.
  • De praktijk behoudt zich het recht voor om personen die aanstootgevend gedrag ventileren te verwijderen.
  • Wij verzoeken u gebreken of storingen direct te melden.
  • Met alle zorgverzekeraars hebben wij afspraken gemaakt en declareren wij digitaal de contractueel afgesproken tarieven. In alle andere gevallen gelden de op de website vermelde praktijktarieven.
  • Huisdieren zijn in de praktijk niet toegestaan, tenzij zij worden ingezet voor medische noodzaak.
  • Vooraf wordt aangegeven hoe lang de behandeling duurt, dit kan varieren tussen 30 – 60 minuten. Voor onderzoeken kan er een afwijkende duur nodig zijn, dit wordt vooraf met u besproken.
  • Om mee te nemen: op eerste afspraak identiteitsbewijs